קטגוריות

0 מוצרים
סה"כ:
המשך קניות
לקופה
משחקים לחתול

צעצועים לחתולים - הייגן - HAGEN

תוצאות: 36 נוספו לאחרונה

קטגוריות

מחיר | שם מיין לפי:
  • תג מבצע 5+1
חכת משחק לחתול בשילוב נוצה אדומה וכדור זוהר בצבע ירוק של חברת פטקס שיעורר את ייצר הציד שלו ויתרום לפעילות בריאה ומעניינת. מתארכת ועמידה במיוחד באורך 80 ס"מ.
משחק חכה מתארכת עם נוצה לחתול 80 ס"מ - PetEx פטקס - PetEX
  • תג מבצע 5+1
חכת משחק לחתול עם נוצות ירוקות בשילוב פעמוני משחק ורודים של חברת פטקס שיעורר את ייצר הציד שלו ויתרום לפעילות בריאה ומעניינת. מקלות עץ גמישים באורך 80 ס"מ.
משחק חכה עם נוצות ירוקות לחתול 80 ס"מ - PetEx פטקס - PetEX
  • תג מבצע 5+1
שטיחון הרחה להחבאת חטיפים או מזון יבש לחתולים. חוש הריח מסייע לחתולים לפרוק אנרגיה. שטיח ההרחה מספק להם חשיבה ואתגר בזמן שהם מנסים להגיע אל המזון שהם רוצים, בכך מעייף אותם ואף מסייע להם להרגע. דרך מצוינת להעסיק את החתול שלך בבית! תכולה: 2 סוגי שטיחים.
שטיח הרחה להחבאת חטיפים לחתול 2 ב-1 - EARTHY PAWZ
  • תג מבצע 5+1
צעצוע לחתול בצורת נחש למשחק מהנה ואיכותי ביותר עם החתול! נראה וזז בדיוק כמו נחש אמיתי. מגיע עם כבל USB לטעינה. מזהה את התנועה של החתול ויכול לעצור ולזוז לכיוון אחר ליצירת עניין. נכבה אוטומטית כשנגמר המשחק לחסכון מירבי בסוללה. גודל: 39×4 ס”מ.
צעצוע נחש זז לחתול - Pets Project פטס פרוג'קט - Pets Project
  • תג מבצע 5+1
צעצוע חשיבה לחתול בדרגת קושי 3 מתוך 3. יעסיק ויאתגר את החתול שלכם. מקמו את החטיפים במקומות המיועדים לכך, והראו לחתול תחילה כיצד להזיז את החלקים ולחשוף את החטיף המונח בתוך הגומחות. בשלב הבא החתול ינסה לחפש את החטיף על ידי הזזת התאים.
צעצוע חשיבה לחתול המשלב חטיפים - Petstages פטסטייג'ס - Petstages
  • תג מבצע 5+1
צעצוע האכלה איטית לחתולים. מנהרה עם 6 צינורות בעלות זוויות שונות לפתחי היציאה, ועל החתול "לעבוד" בכדי להשיג את החטיפים או האוכל היבש. משחק חשיבה שיעסיק ויאתגר את החתול שלך!
צעצוע האכלה איטית בצורת מנהרה לחתול - Trixie טריקסי - TRIXIE
  • תג מבצע 5+1
צעצוע בובת דג נמו רוטט. עשויה בד צבעוני ומצוידת בכבל טעינה USB.בובה מצחיקה ומשעשעת המגרה את חוש הציד של החתול ומביאה אותו לפעילות גופנית, לנתר לקפוץ ולהשתובב כמו שחתולים אוהבים. גודל הבובה: 26 ס"מ
צעצוע דג רוטט נמו לחתול - Trixie טריקסי - TRIXIE
  • תג מבצע 5+1
צעצוע דג רוטט משעשע לחתול\כלב, עשוי מבד איכותי ועמיד. מגיע עם שקית קטניפ הניתנת לפיזור בבטן הדג. הצעצוע נטען באצמעות כבל USB וכולל כבל טעינה. מידות: 30X10 ס"מ.
דג רוטט עם קטניפ לחתול\כלב
  • תג מבצע 5+1
צעצוע לייזר מצביע לחתול בצורת עכבר מבית קמון האיטלקית. *הצעצוע מגיע עם סוללה
משחק לייזר מצביע לחתול - CAMON קמון - Camon
  • תג מבצע 5+1
כדור משחק לחתול דולק בחושך. הכדור שקט לחלוטין ומתאים למשחק בשעות הלילה. שומר על עניין וכיף אצל חתולים ליילים. האור נדלק במגע. קוטר: 4 ס"מ
כדור משחק זוהר בחושך 4 ס"מ - Petstages פטסטייג'ס - Petstages
משחק מנהרה מהנה לחתול, עשוי מבד איכותי ועמיד מפני שריטות ומשיכות, עם חור הצצה להוספת עניין. עם מקום מסתור בדיוק כמו שחתולים אוהבים. מתקפלת קלת משקל ואינה תופסת מקום. מידות: 90 ס"מ אורך, 25 ס"מ קוטר.
מנהרת פאן לחתול עם כדור פעמון 90 ס"מ - Pets Project פטס פרוג'קט - Pets Project
  • תג מבצע 5+1
משחק מנהרה מהנה לחתול, בצבעים צבעוניים ועם פתחים להוספת עניין. עם מקום מסתור ומחבוא בדיוק כמו שחתולים אוהבים. מתקפלת ואינה תופסת מקום. מידות: 110 ס"מ אורך, 25 ס"מ קוטר.
צעצוע מנהרה צבעונית לחתול
  • תג מבצע 5+1
צעצוע עכבר מצייץ לחתולים. הצעצוע מופעל על ידי מגע ומצייץ בקול של עכבר אמיתי, מכיל קטניפ. להפעלה ראשונית יש להוציא בזהירות את נצרת הפלסטיק והצעצוע יתחיל לפעול.
צעצוע עכבר מצייץ עם קטניפ לחתול - Petstages פטסטייג'ס - Petstages
  • badge מבצע
  • תג מבצע 5+1
צעצוע חשיבה משולב חטיפים או מזון שיעסיק ויאתגר את החתול שלכם. החליפו את קערת האוכל במשחק מהנה שיחדד את אינסטינקט המרדף הטבעי של החתול. מלאו את העכבר באוכל או בחטיפים ותנו לחתול לרדוף אחריו ולמצוא בתוכו את ההפתעה על ידי פתיחת הפקק אליו מחובר הזנב. רמת קושי - 1
צעצוע חשיבה לחתול בצורת עכבר המשלב חטיפים - Petstages פטסטייג'ס - Petstages
  • תג מבצע 5+1
צעצוע חשיבה לחתול המשלב חטיפים, שיעסיק ויאתגר את החתול שלכם. מקמו את חטיפי המקלות במקומות המיועדים לכך ותנו לחתול לשחק עם הצעצוע. ריח הקטניפ המוחדר לצעצוע ימשוך את החתול ויגביר את העניין שלו במשחק.
צעצוע חטיפים לחתול עם קטניפ - Petstages פטסטייג'ס - Petstages
no-lazy