קטגוריות

0 מוצרים
סה"כ:
המשך קניות
לקופה
תוספי מזון לכלבים

תוספי מזון לכלבים

כאן תוכלו למצוא מגוון גדול של תוספי תזונה לכלבים במחירים מעולים! השתשמשו בסינונים השונים כדי למצוא את התוסף המתאים לכלבכם. למשל, אם למשל כלבכם סובל מעור מגורה או מפרווה דלילה בחרו בבריאות העור והפרווה. אם כלבכם מבוגר וסובל מבעיות אגן או פרקים חלשים וגם אם יש לכם גור מגזע גדול שאתם רוצים שיימצא את פוטנציאל הגדילה שלו בחרו בתוספי גלוקוזמין לכלבים. אם קשה לכלבכם לעכל מזון או הוא סובל משלשולים בחרו כמובן בתוספים לחיזוק מערכת העיכול או שאתם יכולים גם לחפש תוספי לחיזוק הבריאות בכללית של כלבכם. בכל מקרה אנו מאחלים לכם ולכלבכם בריאות ואריכות ימים :)

תוצאות: 8 נוספו לאחרונה

קטגוריות

מחיר | שם מיין לפי:
מחיר ל 100מ"ל- 25.0 ש"ח
שמן הסלמון של בריליאנט עשוי מדגי סלמון מנורבגיה. משמש כתוסף תזונה טבעי המכיל רמות גבוהות ומאוזנות של חומצות שומן חיוניות של אומגה 3 – DHA, EPA. תורם לחיזוק ובריאות העור והפרווה, חיזוק מפרקים, כלי דם ומערכת העצבים! מושלם כתוספת בריאה ומזינה למזון. מחזק את המפרקים וגמישותם. מתאים לכלבים וחתולים.
שמן סלמון טבעי לכלבים\חתולים בריליינט 1 ליטר - Brilliant בריליינט - Brilliant
מחיר ל 100מ"ל- 33.0 ש"ח
שמן הסלמון של בריליאנט עשוי מדגי סלמון מנורבגיה. משמש כתוסף תזונה טבעי המכיל רמות גבוהות ומאוזנות של חומצות שומן חיוניות של אומגה 3 – DHA, EPA. תורם לחיזוק ובריאות העור והפרווה, חיזוק מפרקים, כלי דם ומערכת העצבים! מושלם כתוספת בריאה ומזינה למזון. מחזק את המפרקים וגמישותם. מתאים לכלבים וחתולים.
שמן סלמון טבעי לכלבים\חתולים בריליינט 300 מ"ל - Brilliant בריליינט - Brilliant
מחיר ל 100מ"ל- 25.8 ש"ח
תוסף תזונה שמן סלמון 500 מ”ל נורווגי טהור בכבישה קרה מקור טבעי לחומצות שומן אומגה 3. מצויין לבריאות העור והפרווה ותורם לתפקוד תקין של מערכת הלב וכלי הדם, תומך בתפקוד תקין של מערכת העצבים והמוח.תכולה: 500 מ"ל
שמן סלמון נורווגי לכלב 500 מ”ל - Christopherus כריסטופרוס - Christopherus
תוסף מזון למניעת תופעה של אכילת צואה בכלבים וחתולים. הופך בהדרגתיות את הצואה ללא אטרקטיבית לחיה, מבטל את התופעה ומונע הרעלה מצריכת ביצי טפילים הגדלות בצואה.
פורביד תוסף למניעת אכילת צואה בכלבים וחתולים 50 גר' - Forbid
גלייקו פלקס 3 הינו תוסף המיועד לכלבים עם בעיות פרקים חמורות ומומלץ גם לכלבים קשישים, כלבי עבודה וכלבים לאחר ניתוחים אוטופדיים. מכיל רמות גבוהות של גלוקוזמין, MSM, מגנזיום ן- DMG. מכיל 90 טבליות לעיסה בטעם עוף צלוי.
תוסף גלוקוזמין לכלבים גלייקופלקס 3 - GlycoFlex
לעסניות גלייקו פלקס 3 הן תוסף המיועד לכלבים עם בעיות פרקים חמורות ומומלץ גם לכלבים קשישים, כלבי עבודה וכלבים לאחר ניתוחים אורתופדיים. מכילות גלוקוזמין, MSM, פרנה קנאליקולוס, נוגדי חמצון ו- DMG ונספגות מהר יותר מכדורים לבליעה. מכיל 60 טבליות לעיסה בטעם עוף צלוי.
תוסף גלוקוזמין לכלבים גלייקופלקס פלוס לעסניות - Vetri Science וטרי סיינס - Vetri Science
מחיר ל 100גרם- 121.1111111111111111111111111111111111111111111111111111 ש"ח
אבקה דנטאלית לכלבים של חברת וטס בסט בסיס אצות וספירולינה המסייעת בהפחתת אבן השן וריח רע מהפה ללא צורך בצחצוח השיניים. יש לערבב את האבקה עם המזון היבש או הרטוב. מתאים לכל סוגי הכלבים מגיל 12 שבועות לשימוש יומיומי.
אבקה דנטלית לכלב וטס בסט 90 גר'- VET'S BEST ווטס בסט - VET'S BEST
מחיר ל 100גרם- 39.8 ש"ח
גלולות פרוביוטיות לעידוד תפקוד תקין של מערכת העיכול. פרו-פייבר מכיל מקורות איכותיים של סיבים מסיסים ובלתי מסיסים, לצד פרה-ביוטיקה ופרוביוטיקה כדי לסייע בשמירה על האיזון הטבעי של המעיים. מכיל 500 גרם.
תוסף סיבים ופרוביוטיקה לכלבים\חתולים פרו-פייבר 500 גרם - Protexin פרוטקסין - Protexin
no-lazy