קטגוריות

0 מוצרים
סה"כ:
המשך קניות
לקופה

מזרקת מים לחתול

החתול לא שותה מהכלי שלו? מזרקת מים לחתול היא דרך מצויינת לגרום לחתול שלכם לשתות יותר. מזרקה לחתול היא בהחלט מוצר מומלץ לכל בית עם חתול!

הרבה בעלי חתולים יעידו על כך שהחתול התחיל לשתות יותר מים אחרי שעברו למזרקת מים לחתול, כי שתייה של מים זורמים תואמת יותר את האינסטיקטים הקדומים של שתיה ממקורות מים טבעיים, שהיוו מקור למים נקיים יותר ממקורות של מים עומדים.

ובגלל שמזרקה לחתול מעלה את כמות המים שהחתול שותה – היא אף עוזרת במניעה של בעיות בכליות ובדכי השתן

היכנסו עכשיו והזמינו בבראונפילד מזרקת מים לחתול במחירים הטובים ביותר!

תוצאות: 18 נוספו לאחרונה
בחרת לסנן לפי: מזרקת מים לחתול

קטגוריות

מחיר | שם מיין לפי:
מתקן המים לחתול של CATIT שקט במיוחד ומגדיל את רמת החמצן במים. מכיל פילטר בעל 3 שכבות שמונע לכלוך, שערות, טעם וריחות רעים מלהצטבר במי השתיה ובכך מעודד שתיה ומסייע לתפקוד תקין של הכליות. תכולה: 2.5 ליטר.
  מחיר רגיל: 309 ₪ מחיר
279 ₪
פיקסי מזרקת מים לכלב/חתול 2.5 ליטר - Catit קט איט - Catit
מתקן המים לחתול יוצר סירקולציה המעשירה את המים בחמצן באופן טבעי ומעודד את החתול לשתות יותר מים. הפילטר שומר על המים נקיים וטריים לאורך זמן.
מתקן מים לחתול 2 ל' - CatH2O קט אייץ' 2 או - CatH2O
מזרקת מים 2 ליטר לחתולים וכלבים של חברת פטס פרוג’קט. מזרקה חכמה בעלת 2 מצבי עבודה, משאבה שקטה ומערכת פילטור כפולה. חלון שקוף המאפשר לעקוב בקלות אחרי מפלס המים בדלי. מתריע כאשר המים בשלבי סיום.
פטס פרוג'קט מזרקת מים 2 ליטר לכלב ולחתול - Pets Project פטס פרוג'קט - Pets Project
פילטר למזרקת מים 2 ליטר של חבת פטס פרוג'קט. מסיר ריחות הנגרמים על ידי חיידקים וכלור. מסנן מי ברז ובכך מסייע במניעת דלקות בדרכי השתן. רשת מסננת שיער, פסולת ומשקעים. תכולה: 4 יחידות פילטרים.
פילטרים למזרקת מים 2 ליטר לכלב ולחתול - Pets Project פטס פרוג'קט - Pets Project
טבליות דנטליות לחתול מבית CAT H2O מסייעות בהגיינת הפה היומית רק על ידי שתיית המים. הטבליות מסייעות בהגנה מפני הצטברות רובד חיידקים ואבנית, לחניכיים בריאות יותר ומעניק נשימה חלקה. הטבליות תוכננו לעבוד עם מזרקת המים CAT H2O. טבליה פועלת כ -4 ימים. תכולה: 8 יחידות.
טבליות דנטליות לחתול- CatH2O קט אייץ' 2 או - CatH2O
מתקן המים לחתול בצורת מזרקה של חברת Catit יוצר סירקולציה המעשירה את המים בחמצן באופן טבעי ומעודד את החתול לשתות יותר מים. הפילטר שומר על המים נקיים וטריים לאורך זמן. מגיע עם 3 אופציות שונות של זרימת מים.
מזרקת מים לחתול 3 ליטר בצורת פרח - Catit קט איט - Catit
מתקן המים לחתול בצורת מזרקה של חברת Camon מספק לחתול שלכם מים קרירים, מועשרים בחמצן וטריים יותר. מזרקת המים מעודדת את החתול שלכם לשתות יותר וכך מסייעת לתפקוד כליות תקין ולמניעת בעיות במערכת השתן. הפילטר שומר על המים נקיים וטריים לאורך זמן.
מזרקת מים לחתול 1.7 ליטר - Camon קמון - Camon
מארז 3 יחידות של פילטרים למזרקת מים דגם פיקסי של חברת קאט איט. מסנן המזרקות של פיקסי מסנן פסולת, מסיר ריחות וזיהומים ומרכך את המים ע"י הפחתת רמות המגנזיום והסידן. כשהם נמצאים בכמות גבוה עלולים להצטבר בדרכי השתן של החתול ולהוביל למחלות בדרכי השתן.
3 פילטרים למזרקת מים פיקסי 2.5 ליטר - Catit קט איט - Catit
מתקן המים מספק מים מסוננים קרירים, טריים ומועשרים בחמצן. מעודד את חיית המחמד לשתות יותר וכך מסייע לתפקוד כליות תקין ולמניעת בעיות במערכת השתן. במתקן 3 אפשרויות זרם שונות. עלי הכותרת בחלק העליון בנויים כקערות קטנות וכך ניתן לשתות גם כשהמזרקה כבויה.
מזרקת מים לחתול או לכלב בצורת פרח עם תאורת לד 3 ליטר  - CatIt קט איט - Catit
מארז 3 יחידות של פילטרים השומרים על המים נקיים משערות, חול, שאריות מזון וכו', מסייעים בהפחתת ריחות לא נעימים ושומרים על המים טריים.
פילטרים למזרקת מים גדולה לכלב או למספר כלבים 3 יחידות - Dogit דוגיט - Dogit
מארז 3 יחידות של פילטרים השומרים על המים נקיים משערות, חול, שאריות מזון וכו', מסייעים בהפחתת ריחות לא נעימים ושומרים על המים טריים.
3 פילטרים למזרקת מים 1.7 ליטר - Camon קמון - Camon
מתקן מים לחתולים בצורת מזרקה של חברת Camon המספק מים קרירים, מועשרים בחמצן וטריים יותר. מזרקת המים מעודדת את החתול שלכם לשתות יותר ובכך מסייעת לתפקוד כליות תקין ולמניעת בעיות במערכת השתן. הפילטר שומר על המים נקיים וטריים לאורך זמן. -בכל חבילה שלושה פילטרים -מיוצר מחומר בטוח ללא BPA -תכולה: 6 ליטר
מזרקת מים למספר חתולים 6 ליטר - Camon קמון - Camon
מארז 2 יחידות של פילטרים העשויים מפחמן ומקצף. הפילטר מנקה את המים משערות, חול, שאריות מזון וכו', הפחמן הפעיל סופח גורמים מזהמים.
פילטרים למזרקת מים מדגם פרח - Catit קט איט - Catit
מארז 3 יחידות של פילטרים העשויים מפחמן ומקצף. הפילטר מנקה את המים משערות, חול, שאריות מזון וכו', הפחמן הפעיל סופח גורמים מזהמים.
פילטרים למזרקת מים 3 יחידות - Dog It דוגיט - Dogit
הפילטרים שומרים על המים צלולים ונקיים. כולל רפידות סינון למשך 3 חודשים. (3 יחידות בחבילה) כל כרית פילטר כוללת ספוג ופחמן פעיל. מעודד את חיית המחמד לשתות יותר מים. מומלץ להחליף מדי חודש.
פילטר למזרקת מים - 3 יחידות Cat H2O / Dog H2O | קאט/ דוג H2O קט אייץ' 2 או - CatH2O
no-lazy