קטגוריות

0 מוצרים
סה"כ:
המשך קניות
לקופה
צעצועים לכלבים

צעצועים לכלבים

היעזרו בסינונים כדי לבחור את הצעצוע המושלם לכלב שלכם. תוכלו לסנן ולבחור מבין מגוון של משחקי נשיכה ותעסוקה לכלבים, צעצועים דנטלים לכלבים לשמירה על שיניים בריאות, משחקי חשיבה להוספת אתגר והתפתחות קוגניטיבית, משחקי זריקה שיגרמו לו לרוץ, משחקי חבל למשיכה ונשיכה ועוד מגוון גדול של משחקים. לחצו על קרא עוד לטיפים. 

שימו לב: על מנת לקבל את ההנחה של מבצעי 5+1 יש לבחור 6 מוצרים


בבראונפילד תוכלו למצוא בין היתר: צעצועי נשיכה לכלבים, צעצועים דנטליים לכלבים, משחקי חשיבה לכלבים, צעצועי כדור, צעצועי חטיפים לכלבים, משחקי חבל, צעצועי קונג. כל הצעצועים שלנו איכותיים ביותר ושל המותגים המובילים: קונג, טריקסי, אורקה, האונד, קמון ועוד.


אז איך לבחור צעצועים לכלבים?

כשניגשים לבחור צעצועים לכלבים, רצוי לקחת בחשבון מספר פרמטרים, ולהיעזר בסינונים השונים שבצד ימין של הדף כדי למקד את החיפוש

  • גיל הכלב
    כמו אצל ילדים, גם כשמדובר בכלבים רצוי מאוד להתאים את המשחק לגיל הכלב. למשל, לגור כלבים יתאים צעצוע הדורש ריצה “לך תביא” ולכלב מבוגר יותר יתאים צעצוע לעיסה או צעצוע חשיבה. כמו כן, כשמדובר בכלבים בוגרים, רצוי ואף הכרחי להחליף את הצעצוע לעתים קרובות יותר משום שהם מאבדים בו עניין די מהר.

  • גזע הכלב
    יש צעצועים לכלבים המתאימים לגזעים מסויימים של כלבים שלאחרים פחות. לדוגמה, רועה גרמני ידוע כגזע שמחבב במיוחד לעיסה וכרסום ולכן כדאי לספק להם צעצוע שיאפשר זאת – צעצועי לעיסה, חטיפים איכותיים, עצמות וכו’. 

  • אופי הכלב
    לכלבים אנרגטיים שאוהבים לשחק ולהשתובב עם כלבים אחרים יתאימו צעצועים אינטרקטיביים הדורשים תנועה, זריקה והבאה של המשחק על ידי הכלב, משיכת חבל, פריזבי ומשחקי כדור לכלב. לעומת זאת, לכלבים שקטים שאוהבים לשחק בנחת עם עצמם, יתאימו יותר צעצועי לעיסה ומשחקי חשיבה על סוגיהם.
  • ניקוי ותחזוק צעצועים לכלבים
    כמו בילדים, חשוב מאוד לשמור על ניקיון הצעצוע של כלב ממשחק למשחק כדי למנוע הצטברות לכלוך וחיידקים שיסכנו את הכלב. לכן, כשבוחרים צעצועים לכלבים, כדאי לשקול בחירת צעצועים קלים לניקוי ולתחזוקה פשוטה.

  • מטרת הצעצוע
    כל אחד מהסוגים של צעצועים לכלבים אצלנו בבראונפילד מתאים לשרת מטרה אחרת. השתמשו בסינון “סוג” כדי לבחור את סוג הצעצוע שתרצו לחפש

    דוגמאות:

    1. משחקים אינטראקטיביים לכלבים 
    משמשים לעידוד פעילות חברתית במשחקים של הכלב עם כלבים נוספים. דוגמאות: משחקי חבל, צעצועי נשיכה, כדורים, צעצועים מצפצפים, צלחת מעופפת ועוד.

    2. צעצועי האכלה 
    משמשים כדי להפוך את שגרת הארוחות של הכלב למעניינת ומהנה יותר עבורו. צעצועי האכלה הם משחקים בסגנונות שונים שאליהם מכניסים מזון יבש לכלבים או חטיפים לכלבים ועל הכלב לקיים אינטראקציה עם המשחק (מאתגרת יותר או פחות) כדי להגיע לאוכל המוטמן.

    3. משחקי חשיבה לכלבים 
    משחקי חשיבה משלבים משחקים ברמות קושי שונות (רמת הקושי מצויינת בתיאור המוצר באתר) ותגמול “אכיל” לכלב על הצלחת האתגר. מעודד את ההתפתחות הקוגניטיבית של כלבים מכל הגזעים ובכל הגילאים ומצויין כמשחק לשעות של הנאה ואתגר. 

 

מה זה צעצוע תעסוקה לכלבים ומדוע הם זקוקים להם?

קיימים מספר סוגים של צעצועי תעסוקה, כאשר המטרה שלהם זהה, אך דרך התעסוקה שלהם שונה. ניתן לחלק את משחקי התעסוקה לכלבים לשני סוגים עיקריים, כמובן שיש ביניהם חפיפה כלשהי, והם צעצועי הנשיכה והלעיסה וצעצועי החטיפים. צעצועי תעסוקה לכלבים הינם מוצרי חובה בכל בית בו יש כלב מהסיבה הפשוטה: כלבים רבים נמצאים בבית או בחצר במהלך שעות היום לרוב לבדם. בכדי למנוע מהם להשתעמם, או גרוע מכך, למצוא תעסוקה בפירוק הרהיטים, כריות הספה או תלישת העציצים, כדאי לתת להם צעצוע תעסוקה שגם יאתגר את החשיבה שלהם, יהיה מתגמל עבורם וירחיק את המחשבה שלהם מלפגוע בציוד הביתי שאתם אוהבים וצריכים. כלבים רבים ניחנים באנרגיה מרובה, כמו כלבי הרועים לדוגמה, והם צריכים אמצעי לתעל אליו את האנרגיה הזו. הצעצוע הנכון יוכל לתעל את האנרגיה והמתח הנצבר בצורה בריאה ונכונה. על ההבדלים ביניהם והיתרונות של כל אחד נסביר לכם בפירוט:

צעצועי נשיכה ולעיסה לכלבים

צעצועי הנשיכה והלעיסה הם צעצועי תעסוקה המסייעים לכלבכם לפרוק מתח באמצעות הלעיסה ובמקביל לכך מחזקים את שרירי הלסת שלו ומנקים את שיניו. בין צעצועי הלעיסה והנשיכה תמצאו:

צעצועים דנטליים קשיחים המסייעים בניקוי השיניים ע"י החיכוך הנוצר בשעת המשחק, כמו למשל הצעצוע הזה של Petstages, שהוא למעשה גזע דנטלי בעל עמידות גבוהה במיוחד לכלב, או צעצועי הלעיסה החזקים במיוחד אשר מגיעים במגוון טעמים של בנבון -Benebone.

חבלים דנטליים (נקראים דנטליים מכיוון שבזמן המשחק סיבי החבל העוברים בין השיניים מסייעים בהסרת שאריות מזון ואבנית ע"י החיכוך הנגרם כתוצאה מהמשחק) המהווים משחק תעסוקה– משיכה דנטלי מעולה. מומלץ לשחק בחבל יחד עם הכלב להגברת העניין במשחק ולחיזוק הקשר ביניכם לבינו.

צעצועי גומי חזקים לכלבים שצריכים לפרוק מתח ע"י נשיכה (גזעי אמסטף, פיטבול וכו’) כדוגמת הצעצועים של קונג המשלבים לעיסה עם הטמנת חטיפים או של ראף דוג – צעצועים לכלבים איכותיים במיוחד תוצרת ארה"ב העשויים מגומי חזק כל כך שהם מגיעים עם אחריות לכל החיים. במידה ורכשתם צעצוע לכלב של ראף דוג –  Raff Dawg, דעו שיש לו דרך ארוכה עם הכלב שלכם. מעבר להיותם חזקים במיוחד, הם קופצניים במיוחד, צפים במים ובעלי מרקם שהכלבים נהנים להתעסק איתו – מומלץ!

 

צעצועי חטיפים

הקטגוריה העיקרית השנייה של צעצועי התעסוקה לכלבים היא צעצועים לכלבים המשלבים חטיפים. יש כלבים שיעדיפו לפרוק מתח ע"י נשיכה ולעיסה, אך יש כלבים שמונעים יותר מיצר הציד וחטיפים יגרו אותם יותר. נוכל לנצל  זאת ולהפיג את המתח והשעמום שלהם ע"י צעצועים שיאתגרו את מוח הכלב ויתגמלו אותו בחטיף האהוב. בקטגוריה זו תוכלו למצוא את  הצעצוע המוכר והאהוב – קונג ג’יירו, ובנוסף, צעצועי חשיבה מתקדמים מבית האונד אשר קיימים במספר רמות חשיבה ומתאימים גם לכלבים חכמים במיוחד- מדרגת קושי 1 ועד לדרגת קושי 4. אם חשבתם שהכלב שלכם מחונן, צעצועי החשיבה של האונד – Haund יכולים להתאים עבורו. צעצועים לכלבים אלו, כוללים משטח משחק ובו חבויים חטיפים, לכל משחק יש את הטריק המיוחד שלו.

 

צעצועי תעסוקה לכלבים שמחזיקים הרבה זמן

אחד מהנתונים החשובים ביותר בבחירת צעצוע תעסוקה, הוא נתון העמידות. מכיוון שהכלב מתעסק עם הצעצוע זמן מרובה, לא הינו רוצים לרכוש עבורו מוצר שיכול להחזיק רק זמן קצר. אצלנו בבראונפילד יש מגוון רחב של משחקי תעסוקה עמידים במיוחד ויש כאלו שיש להם אפילו אחריות לכל החיים!

 

טיפ שלנו

אם זו הפעם הראשונה שאתם רוכשים לכלבכם צעצוע תעסוקה, אנחנו ממליצים לכם לשאול אותנו איזה צעצוע הכי מתאים עבורו. למזלכם, מרבית צעצועי התעסוקה נמצאים במבצע של 4+1 והעלות שלהם אינה גבוהה, כך שמשתלם לנסות מגוון סוגים של צעצועים לכלבים שכאלו. אנו ממליצים לבחור צעצוע דנטלי לצד צעצועי תעסוקה קופצניים, צעצועי חבל וצעצועי תגמול עם האכלה. המלצה נוספת היא לבחור צעצוע תעסוקה שבו הכלב יוכל להעסיק את עצמו לבד, אך יוכל גם לשחק יחד אתכם הבעלים באופן פעיל ומהנה לפריקת אנרגיות בבית ומחוצה לו.

 

לסיכום

אנחנו מקווים שסייענו לכם לבחור את צעצוע התעסוקה הטוב ביותר לכלב שלכם וגם כזה שמחזיק מעמד זמן רב. מומלץ להתאים את סוג צעצוע התעסוקה לכלב לפי אופיו והשלב בו הוא נמצא בחיים. בבלוג של בראונפילד תמצאו עוד הרבה טיפים לגידול וטיפול בכלבים וחתולים, מדריכי קניה ומידע חשוב. אנחנו ממליצים לכם לבקר בבלוג שלנו ולקבל מענה על שאלות נפוצות יותר ופחות.

 

תוצאות: 136 נוספו לאחרונה

קטגוריות

מחיר | שם מיין לפי:
  • תג מבצע 5+1
צעצוע משיכה נשימה לכלב מבית TO BE LOVED. עשוי מגומי ,מצויין ללעיסה ומשחקים ממושכים. מגיע עם וואקום לעיגון משטחים. אורך: 45 ס"מ
צעצוע משיכה נשיכה לכלב - TO BE LOVED טו בי לובד - TO BE LOVED
  • תג מבצע 5+1
בובת נשיכה מצפצפת בצורת גורילה לכלב. מיוצר מבד חזק ועמיד שאינו פוגע בשיניו של הכלב. מיועד להנאת הכלב ולקידום טכניקת נשיכה נכונה. מידה : 33X6.5
בובת נשיכה גורילה מצפצפת לכלב - PetEX פטקס - PetEX
  • תג מבצע 5+1
צעצוע לעיסה עמיד ואיכותי במיוחד. בובת פרווה בדמות אריה המשמשת ללעיסה ולמשחק. הצעצוע מיוצר בטכנולוגיה מיוחדת של שכבת מגן בפני לעיסה מסיבית. משחק לשעות של הנאה לכלב שלך!
צעצוע בובת פרווה לעיסה אריה לכלב - Outward Hound האונד - Hound
  • תג מבצע 5+1
צעצוע שלישיית בובות מצפצפות בצורת סנאי לכלב מבד קטיפה, עמיד ואיכותי במיוחד. בובות פרווה המשמשות ללעיסה ושעות של משחק והנאה לכלב שלך!
צעצוע שלישיית בובות מצפצפות בצורת סנאי לכלב  - Outward Hound האונד - Hound
  • תג מבצע 5+1
צעצוע לעיסה דנטלי עצם T לכלבים בטעם חמאת בוטנים, מפחית פלאק והצטברות אבנית ללא הברשה. צורת TriBone זו מאפשרת לכלבים ללעוס את השיניים האחוריות הרחוקות ביותר שלהם במשך שעות.
צעצוע לעיסה דנטלי בטעם חמאת בוטנים לכלב- Arm & Hammer ארם אנד האמר - Arm&Hammer
  • תג מבצע 5+1
שטיחון הרחה להחבאת חטיפים או מזון יבש לכלבים. חוש הריח מסייע לכלבים לפרוק אנרגיה. שטיח ההרחה מספק להם חשיבה ואתגר בזמן שהם מנסים להגיע אל המזון שהם רוצים, בכך מעייף אותם ואף מסייע להם להרגע. דרך מצוינת להעסיק את כלבכם בבית! תכולה: 2 סוגי שטיחים.
שטיח הרחה להחבאת חטיפים לכלב 2 ב-1 - EARTHY PAWZ
  • תג מבצע 5+1
כדור דנטלי לכלב של חברת פטקס עשוי מיציקה אחת של גומי טבעי ,לא רעיל ,מצוין למשחק מלא בהנאה של חיית המחמד שלך. מידה M מתאים לכלבים במשקל 20 ק"ג ומעלה.
כדור דנטלי בניחוח וניל M לכלב - PetEX פטקס - PetEX
  • תג מבצע 5+1
כדור דנטלי לכלב של חברת פטקס עשוי מיציקה אחת של גומי טבעי ,לא רעיל ,מצוין למשחק מלא בהנאה של חיית המחמד שלך. מידה L מתאים לכלבים במשקל 30 ק"ג ומעלה.
כדור דנטלי בניחוח וניל L לכלב - PetEX פטקס - PetEX
  • תג מבצע 5+1
צעצוע לעיסה חזק במיוחד בטעם חמאת בוטנים, יעסיק את כלבכם ואפילו את "הלועסים" החזקים ביותר במשך שעות רבות של עניין וכיף! עשוי מחומר סינטטי עמיד במיוחד בשילוב של מוצרי מזון אמיתיים ליצירת טעם איכותי. מידות (בינוני): אורך: 17.8 ס"מ, רוחב: 12.2 ס"מ
צעצוע לעיסה לכלב בנבון ווישבון מידה מדיום - Benebone בנבון - Benebone
סט של 2 טבעות למשחק מהנה עם הכלב ומסייע בפריקת אנרגיה לכלבים. עשוי מחומרים עמידים במיוחד וצף במים. פולר מידי מתאים לכלבים בגודל בינוני, קוטר 20 ס"מ.
פולר מידי - זוג טבעות משחק לכלבים במשקל 10-20 ק"ג - PULLER פולר - PULLER
צעצוע חשיבה לכלב מבית נינה אוטוסון ליקין-לייר בעל שלוש קומות מסתובבות של משטחי ליקוק. נהדר למזון יבש, רטוב, תזונה טבעית וחטיפים ובטוח להקפאה. יותר מ-100 תאים למילוי פינוקים, והוא מתפרק בקלות וקל לניקוי. רמה 2 מתוך 4.
צעצוע חשיבה 3 שכבות לכלב- Outward Hound האונד - Hound
  • תג מבצע 5+1
צעצוע לעיסה עמיד ואיכותי במיוחד. בובת פרווה בדמות גורילה המשמשת ללעיסה ולמשחק. הצעצוע מיוצר בטכנולוגיה מיוחדת של שכבת מגן בפני לעיסה מסיבית. משחק לשעות של הנאה לכלב שלך!
צעצוע בובת פרווה לעיסה לכלב גורילה - Outward Hound האונד - Hound
סט של 2 טבעות למשחק מהנה עם הכלב ומסייע בפריקת אנרגיה לכלבים. עשוי מחומרים עמידים וצף במים. מתאים לכלבים בגודל גדול, קוטר 27 ס"מ.
פולר סטנדרט - זוג טבעות משחק לכלבים במשקל 20-35 ק"ג- PULLER פולר - PULLER
צעצוע חשיבה לכלבים חכמים במיוחד המשלב חטיפים, שיעסיק ויאתגר את כלבכם! מקמו את החטיפים במקומות המיועדים לכך מתחת לריבועים הירוקים וכסו אותם. הכניסו חטיפים לגלגל במרכז הלוח וכסו גם אותו. כעת, תנו לכלב לחפש את החטיפים על ידי הזזה של הריבועים הירוקים או על ידי סיבוב הגלגל במרכז והזזת העיגול הכתום שמתחתיו מסתתר החטיף. נשטף בקלות. *דרגת קושי: 4 - הגבוהה ביותר*
  מחיר רגיל: 200 ₪ מחיר
179 ₪
צעצוע חשיבה לכלב לוח משחק המשלב חטיפים *דרגת קושי 4* - Hound MultiPuzzle  האונד - Hound
מגיע כיחידה אחת, עבה במיוחד ומיועד לכלבים גדולים בעלי מנשך חזק. משחק מהנה עם הכלב ומסייע בפריקת אנרגיה לכלבים. עשוי מחומרים עמידים וצף במים. קוטר 29 ס"מ.
פולר מקסי - טבעת משחק לכלבים מעל 35 ק"ג - PULLER פולר - PULLER
no-lazy