קטגוריות

0 מוצרים
סה"כ:
המשך קניות
לקופה
מזרונים ומיטות לכלבים

מיטה לכלבים

מיטה לכלבים - בבראונפילד כאן תמצאו מיטה לכלב במבחר גדלים, מזרן לכלב מסוגים שונים ובמחירים מעולים!

לחיפוש קל, היעזרו בסינונים שהכנו עבורכם וסננו את המזרנים והמיטות לפי גודל הכלב ולפי סוג המיטה או המזרן שאתם חושבים שכלבכם הכי יאהב. לסינונים נבחרים לחצו קרא עוד.

 

תוכלו לבחור למשל במיטה מלבנית לכלבים או במיטה עגולה לכלבים תלוי אם הכלב שלכם אוהב להתפרש או להתכרבל כמו כדור. אם כלבכם מבוגר או סובל מבעיות אגן או פרקים תוכלו לבחור במיטה אורטופדית לכלבים.

 

אם אתם מחפשים משהו ללא דפנות הציצו בסינון שנקרא מזרן לכלבים (להבדיל ממיטות להן יש דפנות) ואם יש לכם גור למשל ואתם מחפשים מיטה נגד מים מבד סינטתי ועמיד בחרו במיטה נגד מים לכלבים. יש עוד כמה סינונים שיצרנו עבורכם אבל כבר הבנתם את הענין. 

 

עכשיו, כשבפניכם מופיעות רק האופציות הרלוונטיות עבור הכלב שלכם (גודל מתאים וסוג מיטה מועדף) העיפו מבט על מגוון המיטות שבדף הקניה ובחרו את האחת!

 

הכלב הוא בעל חיים פעיל שנהנה לחקור, נהנה לשחק וגם סתם כך לרחרח. אך כבעליו של הכלב, חשוב שתדאגו גם למנוחה שלו. מנוחה מספקת הינה חשובה מאוד לתפקוד התקין של הכלב.

אם רק תקפידו על מקום נוח, נעים ושקט, יוכל הכלב שלכם ליהנות משינה ללא הפרעות. השאלה היא איך בוחרים מיטה לכלב שמתאימה לכלב שלכם.

כפי שאתם יכולים לראות יש לנו סוגים שונים של מיטות לכלבים, והבחירה חייבת להיעשות מתוך התייחסות לכמה וכמה פרמטרים.

 

 

הגודל הנכון של המיטה לכלב שלכם

 

אם תצפו בכלב שלכם בעת שהוא ישן, תוכלו להבחין שיש לו כמה וכמה תנוחות של שינה. הכלב יכול לישון על גבו והוא יכול לישון גם על בטנו כאשר הוא מותח את רגליו לכיוונים מנוגדים. כך שאתם חייבים להתאים לו את המיטה בגודל הנכון שם הוא יוכל לישון בנוח בכל תנוחה אפשרית.

מיטה לכלב בגודל הנכון תאפשר לו גם להתכרבל וגם להימתח בנוחות בצורה הטובה ביותר.

 

הצורה של המיטה 

 

מיטה לכלבים קיימת במגוון גדלים וצורות, יש עגולות ויש מלבניות. לכל כלב יש את ההעדפות שלו ואת התנוחות הנוחות לו. כלב שנהנה להתכרבל, ייהנה ממיטה עגולה מזמינה, מגד, מזרן לכלבים יתאים לכלב שנהנה משכיבה שטוחה. בכל מקרה תמיד יש לחשב את הגודל של המיטה כדי לאפשר לכלב את השינה הכי נוחה והכי משוחררת.

 

התאמת המיטה לפי העונה בשנה

 

יש את מיטות הארגז המתאימות מאוד לחודשי החורף הקרים. הן מאפשרות חימום נעים ותחושה נוחה לכלב שמגיע מלמטה. המיטות הללו מעולות עבור הכלבים שזקוקים לחימום באופן כללי ובמיוחד לחודשי החורף הקרים.

יש גם מיטות אחרות שמתאימות יותר לעונת הקיץ. מיטות אלו מעניקות תחושה קרירה ונעימה יותר.

אז חשוב להתייחס גם לנתונים הללו כאשר באים לבחור מיטה לכלבים.

 

מיטה אורתופדית לכלב

 

הנקודה הזו היא חשובה מאוד ולא ממש משנה איזו מיטה אתם קונים. מיטה אורתופדית לכלב שמתאימה למבנה הגוף של הכלב תשדרג במידה רבה את הבריאות ואת איכות השינה שלו ושווה ממש לחשוב על זה. גם אם זה אומר שהמיטה תהיה יקרה יותר במידה משמעותית.

 

מיקום המיטה בבית

 

מיקום המיטה של הכלב בבית זה לגמרי לא עניין של מה בכך. המיטה צריכה לעמוד במקום נעים וחמים. מומלץ לבדוק מספר אופציות של מקומות מתאימים ולבדוק היכן הכלב הכי מעדיף לעשות את שעת המנוחה שלו.

אפשר לבחור בחלק שקט יותר של הבית כדי למקם בו את המיטה שם הכלב יוכל להנות ממנוחה ללא הפרעה ואפשר למקם מיטה נוספת בחדר בו מבלה המשפחה כך הכלב יוכל לשהות יחד אתכם בנוחות ולנמנם כרצונו.

 

שתהיה שינה נעימה :)

 

 

 

 

תוצאות: 74 נוספו לאחרונה

קטגוריות

מחיר | שם מיין לפי:
מזרן הקירור הטוב בעולם! המזרן נועד לקירור הכלב, עשוי מבד עמיד. המזרן מתקרר תוך כדי השכיבה עליו ונשאר קר לאורך זמן רב. פתרון מעולה לחודשי הקיץ החמים, לבית או לטיולים. מתקפל בקלות. מידה: 50X90.
רצועה
מזרון כותנה איכותי עם כיסוי נשלף מבית נפש חיה. מגיע ב2 גדלים: M- אורך: 85 ס"מ. רוחב: 60 ס"מ. גובה: 15 ס"מ. L -אורך: 110 ס"מ, רוחב: 60 ס"מ, גובה: 15 ס"מ.
מזרון כותנה M\L לכלב - נפש חיה נפש חיה - Pet Soul
מיטה אורטופדית איכותית ביותר לכלב הבנויה ממזרון ספוג ויסקו במבנה של תבנית ביצים המאפשר פיזור לחצים מאוזן עם כיסוי נגד נוזלים גם למזרן וגם למסגרת המיטה. מתאימה במיוחד לכלבים הסובלים מבעיות פרקים, כאבי שרירים, ובעיות אורתופדיות שונות. ניתן לכיבוס.
מיטה אורתופדית דלוקס לכלבים 84X64X15 ס"מ -PetEX פטקס - PetEX
מזרן אורתופדי לכלב מבית AKC. בנוי מספוג זיכרון במבנה של תבנית ביצים המאפשר פיזור לחצים מאוזן. מתאים במיוחד לכלבים מבוגרים ולכלבים הסובלים מבעיות פרקים ובעיות אורתופדיות אחרות. הכיסוי נשלף וניתן לכבס אותו. מידות: אורך: 90 ס"מ, רוחב: 60 ס"מ, עובי: 5 ס"מ
  מחיר רגיל: 360 ₪ מחיר
324 ₪
מזרן ביצים אורתופדי לכלב - AKC אמריקן קנל קלאב - AKC
מזרן דו צדדי לכלבים ולחתולים. צד אחד פרוותי בצבע לבן והצד השני מכותנה. מגיע עם כרבולית בצבע שחור, הסט האולטימטיבי לכלבים וחתולים מפונקים במיוחד. מידות מזרן: 43X60. מידות שמיכה: 76X50.
מזרן דו צדדי 43X60 ס"מ וכרבולית לכלב ולחתול - Dr. Gabby Wild ד"ר גבי ווילד - Dr. Gabby Wild
מזרון בארק אורטופדי איכותי ומוצק לכלבים, משלב בד עליון העמיד במיוחד לשריטות וכיסוי נשלף הניתן לכבס. מתאים לכלבים הסובלים מבעיות גב ופרקים או לכלבים מפונקים במיוחד! מידות: 120X80X10 ס"מ
מזרון אורטופדי לכלבים עם כיסוי נגד שריטות BARK - 120X80X10 בארק - BARK
מזרן דו צדדי לכלבים. צד אחד פרוותי בצבע אפור והצד השני מכותנה. מגיע עם כרבולית, הסט האולטימטיבי לכלבים מפונקים במיוחד. מידות מזרן: 58X90. מידות שמיכה: 76X101.
מזרן דו צדדי בצבע אפור 58X90 ס"מ וכרבולית לכלב - Dr. Gabby Wild ד"ר גבי ווילד - Dr. Gabby Wild
מיטת פרוותית ומפנקת לימי החורף הקרים, לכרבול ופינוק מקסימלי. הכיסוי נשלף וניתן לכבס. המיטה מגיעה בצבעים: אפרסק\אפור\חאקי\שחור.
מיטה פלאפית לכלב עם כיסוי נשלף - 120 ס"מ
מיטת פרוותית ומפנקת לימי החורף הקרים, לכרבול ופינוק מקסימלי. הכיסוי נשלף וניתן לכבס. המיטה מגיעה בצבעים: אפרסק\אפור\חאקי\שחור.
מיטה פלאפית לכלב עם כיסוי נשלף - 60 ס"מ
מיטת מלבנית פרוותית ומפנקת לימי החורף הקרים, לכרבול ופינוק מקסימלי. מידות: 55*63 ס"מ
מיטה פרוותית חומה 55*63 ס"מ לכלב ולחתול
מזרון פוך ופרווה לכלב גדול עם כיסוי נשלף. מידות: 91*69 ס"מ.
מזרון פוך פרוותי 91*69 ס"מ לכלב
מזרון אורטופדי איכותי ביותר לכלבים, עשוי ממזרון מיוחד המפזר את הלחץ באופן שווה על גבי המזרון. מתאים לכלבים הסובלים מבעיות גב ופרקים או לכלבים מפונקים במיוחד! המזרון חוזר תמיד לצורתו המקורית ומגיע עם כיסוי קטיפתי נשלף הניתן לכיבוס.
מזרון אורטופדי לכלבים 62X48 ס"מ - Akc אמריקן קנל קלאב - AKC
מזרון אורטופדי איכותי ביותר לכלבים, עשוי ממזרון מיוחד המפזר את הלחץ באופן שווה על גבי המזרון. מתאים לכלבים הסובלים מבעיות גב ופרקים או לכלבים מפונקים במיוחד! המזרון חוזר תמיד לצורתו המקורית ומגיע עם כיסוי קטיפתי נשלף הניתן לכיבוס.
מזרון אורטופדי לכלבים 90X57 ס"מ - Akc אמריקן קנל קלאב - AKC
מזרן הקירור הטוב בעולם! המזרן נועד לקירור הכלב, עשוי מבד עמיד. המזרן מתקרר תוך כדי השכיבה עליו ונשאר קר לאורך זמן רב. פתרון מעולה לחודשי הקיץ החמים, לבית או לטיולים. מתקפל בקלות. מידה: 75X120.
רצועה
מיטה משושה לכלב מבית אמריקן קנל קלב. איכותית ומפנקת עם פרווה נעימה לשינה טובה במיוחד. בעיצוב משושה יוקרתי של פרווה קטיפתית. מידות: 45 ס"מ
מיטה משושה חום 45 ס"מ לכלב - AKC אמריקן קנל קלאב - AKC
no-lazy