קטגוריות

0 מוצרים
סה"כ:
המשך קניות
לקופה
מתקני גירוד לחתולים

מתקן גירוד לחתול

מתקן לחתולים בבראונפילד!

ברשותנו מגוון רחב של מתקני גירוד לחתולים ובצורות שונות המיועדים לחתולים בגילאים ובגדלים שונים. מתקן גירוד גדול המשלב משטחי גירוד, מקומות מסתור ומקומות רביצה עבור החתול. ולמי שאין הרבה מקום, יכול להסתכל על מתקן גירוד קטן או משהו פשוט כמו עמודי גירוד או קרטוני גירוד לחתול שגם יעשו את העבודה ויצילו אפילו במעט את הריהיטים או הספות שלכם.

 

מדוע חתולים מתגרדים?

כבעלים של חתולים, אתם כבר בטח רגילים “לתפוס” את החתול שלכם מגרד את הספה, את השידה האהובה או את השטיח שקיבלתם במתנה לחנוכת הדירה ואתם נקרעים בין הרצון לשמור על כל הרהיטים בבית בשלמותם לבין שימור מערכת היחסים ביניכם לבין החתול המקסים שלכם. בדיוק בגלל זה אתם צריכים להבין מדוע חתולים מתגרדים ומגרדים. ככל  הנראה הסיבה היא לא במטרה לעצבן אתכם או כדי למחות כל זכר לכך שהרהיט שלכם היה עד לא מזמן חדש.

 

חתולים מגרדים ממספר סיבות נפוצות:

1. חתולים מגרדים כדי להסיר את שכבת התאים המתים בחלקם החיצוני של הטפרים שלהם.

2. פעולת הגירוד מסמנת שטח על ידי השארת עקבות ריח במקום.

3. חתולים מגרדים בכדי להביע את רגשותיהם ולשחרר תחושות לחץ.

4. הגירוד עוזר לחתול למתוח את כל גופו ולחזק את הגמישות החיונית לו.

 

חתולים הם ציידים!

מעבר לסיבות המופיעות למעלה, החתול שלכם מגרד כל רהיט בבית כיוון שהוא צייד. האמינו או לא, חתולים מגרדים כיוון שבתוך תוכם הם ציידים: גם חתול הבית המפונק והמתוק בעולם הוא למעשה צייד לא קטן בתוך תוכו ובעל אינסטינקטים חדים שצריכים חיזוק ואימון מתמיד, כאשר פעולת ההשחזה הינה חלק מחיזוק זה. מתוך ההבנה כי החתול הוא צייד כמו בטבע, הוא משחיז את ציפורניו גם למקרה בו הוא יצטרך אותן: אם במטרה לצוד את מזונו, להתגונן מתקיפה או במקרה של חתול הבית, לתקוף את הפרפר שהתעופף אל תוך הבית. החתול הוא כמו צופה, תמיד נכון! מעבר לפעולת הגירוד עצמה, החתול הצייד גם מכין את עצמו להתקפה בהתמקמות בתצפית גבוהה, טיפוס ותקיפה.

 

איך לבחור מתקן גירוד טוב לחתול שלכם?

בחירת מתקן גירוד לחתול שלכם עשויה להיות משימה לא פשוטה. יכול להיות מצב שבו תרכשו מתקן גירוד שלא מעניין אותו ואינו מאתגר כלל. מתקן שכזה יזכה להתעלמות כאשר החתול חולף על פניו בדרכו לשרוט את השידה שלכם. הסיבה לכך אינה נובעת מזה שהחתול שלכם לא אוהב להתגרד, כי מצב זה הינו נדיר, אלא כי ייתכן שלא בחרתם מתקן גירוד לחתול המתאים ביותר עבורו. החכמה היא למצוא אלטרנטיבה לרהיטים שהחתול שלכם אוהב “לפנק”. כדי למצוא את התחליף הטוב ביותר, עליכם לגשת למשימה מנקודת מבטו של החתול.

 

להלן המאפיינים העיקריים שהחתול שלך מחפש בעמדת גירוד טובה:

1. צריך שהעמדה תהיה גבוהה ועמידה, גם מבחינת יציבות וגם מבחינה החסינות מפני שריטות.

2. המתקן צריך לכלול משטחים גבוהים כדי לדמות עצים ולענות על מחסור בנקודות תצפית.

3. סיבה נוספת לגובה המתקן נעוצה בכך שהגובה מאפשר לחתול, היוגיסט המקורי, להתמתח כראוי, למשוך את שרירי הגב והכתפיים במטרה לשמור על הבריאות והגמישות שלו.

4. סוגים שונים של משטחים ושיפועים שונים כדי ליצור עניין וגירויים מרובים.

מתקן גירוד לחתול שגובהו מתחיל מאזור ה- 50 סנטימטרים היא התחלה טובה שתשמח את החתול ותרחיק אותו מהרהיטים שלכם, אך כמובן שככל שהמתקן גבוה יותר ומורכב יותר כך יותר טוב.

 

איזה סוגים של מתקן גירוד לחתול יש?

קיימים סוגים רבים של מתקן גירוד לחתול, כאשר כולם יש מטרות שונות ומבנה שונה במטרה להתאים למגוון צרכים ולמספר סוגים שונים של גירויים. מתקנים מסוגים שונים מתאימים לחתולים בעלי אופי וצרכים אחרים. אצלנו באתר תוכלו למצוא מגוון רחב של מתקני גירוד איכותיים לחתולים בצורות שונות המיועדים לחתולים בגילים וגדלים שונים.

מתקן גירוד רב מפלסיים לדוגמה מאפשרים לחתול לחוות כמה שיותר משטחי גירוד. מתקנים מסוג זה לרוב כוללים מקומות לרביצה נקודות מסתור ומחבוא, עמודי גירוד עם חבל עמיד לשריטה וגירוד, כדורים וצעצועים תלויים שמאימים גם לחתולים צעירים, מנהרות משחק ומסתור ועוד. קיימים גם משטחי גירוד בעלי מפלס אחד כמו קרטון גירוד לחתול, מתקן לחתולים בצורת מגלשה, בצורת קונוס ודשא ציד לחתול המשלב בין הצורך של החתול לגרד לבין משחק ציד.

אנחנו מקווים שעזרנו לכם לבחור את מתקן הגירוד לחתול שלכם הטוב ביותר עבורו!
אתם מוזמנים לעקוב אחרי הבלוג שלנו לעוד כתבות שמתאימות בדיוק לכם ולחיות המחמד שלכם.

 

תוצאות: 25 נוספו לאחרונה

קטגוריות

מחיר | שם מיין לפי:
מתקן גירוד משולב לחתול, בעל 4 מפלסים. משטח רביצה בחלק העליון ובית במפלס השלישי. מידות: 149X48X54 ס"מ.
מתקן גירוד לחתול - גובה 149 ס"מ - Super Pets סופר פטס - SUPER PETS
מתקן גירוד לחתול פטקס המשלב שני ערסלי רביצה מפנקים, מדפים, ועמודי גירוד גדולים. מידות: 40X40X123 ס"מ ס"מ.
מתקן גירוד לחתול עם ערסלים - גובה 123 ס"מ - PetEX פטקס - PetEX
מתקן גירוד משולב לחתול, בעל 5 מפלסים. ערסל ומשחק חבל, בית ושני מדפים לשכיבה. כל עמוד מכוסה בחבל לגירוד. מידות: 143X54X44 ס"מ.
מתקן גירוד לחתול - גובה 143 ס"מ - PETKER קמון - Camon
מתקן גירוד רב מפלסים בעל ערסל משולב לחתול . בעל עיצוב מתכוונן חדשני, שני בסיסים מתכווננים ונוחים לשינוי התצורה שלו (כל בסיס 40/60 ס"מ). עם גמישות זו של הבסיס החתול שלך יכול ליהנות מזוויות שונות .בעל מראה מודרני, אורך הבסיסים מבד קטיפה נוח לאחיזה של החתול. עץ החתול נבנה על ידי לוחות חלקיקים טבעיים עם אישור CARB ונתמך על ידי עמוד מחוזק בקוטר 8.38 ס"מ המבטיח את יציבותו ומגיע עם רצועה המאפשרת לו להתקבע לקיר ולמנוע התהפכות. מתאים למספר לחתולים בינוניים עד גדולים. מידות: 110X60X70 ס"מ.
מתקן גירוד לחתול - גובה 110 ס"מ
מתקן גירוד איכותי לחתול מקרטון, ממולא בקטניפ שיזמין את החתול לגרד עליו את ציפורניו במקום על רהיטי הבית. מגיע עם מברשת מחוברת למתקן המעניקה עיסוי עדין לחתול ועוזרת להסיר את שאריות הפרווה.
  מחיר רגיל: 119 ₪ מחיר
105 ₪
משטח גירוד לחתול מקרטון עם קטניפ - Petstages פטסטייג'ס - Petstages
שטיח גירוד מיוחד הנועד לכסות את משענות היד בספה, כורסא או כסא. מונע מהחתול לשרוט ולפגוע ברהיט. מידות: 46X46X126 ס"מ.
שטיח גירוד להגנה על הספה לחתול - CAMON קמון - Camon
מתקן גירוד מעוצב לחתול, עם בית בצורת כוורת ועם מקום רביצה בחלק העליון. 98 ס"מ גובה, 66X40 ס"מ גודל הבסיס.
מתקן גירוד מעוצב עם בית לחתול
מתקן גירוד איכותי לחתול בצורת מגלשה של חברת קמון האיטלקית, שיגרה את החתול לגרד עליו את ציפורניו ויחסוך אותן מהרהיטים בבית. מידות: 15*18*50 ס"מ
מתקן גירוד מגלשה לחתול - CAMON קמון - Camon
מתקן גירוד משולב לחתול, בעל 6 מפלסים, סליל מסתור, חבל עבה לשיוף הציפורניים ושני ערסלי רביצה. מידות: 70X70X173 ס"מ.
מתקן גירוד מלכותי לחתול - גובה 173 ס"מ - PetEX פטקס - PetEX
מגרד לחתול מבית KONG Naturals המספק את אינסטינקט הגירוד הטבעי של החתול שלך על ידי עידוד התנהגות גירוד מתאימה. בעל רפידות המיועדות לשריטות לשימוש ממושך. מידות: 50X12 ס"מ
קונג נטורל גירוד לחתול - Kong קונג - KONG
קרטון גירוד דו צדדי לחתול, מגיע עם שקית קטניפ שמעודדת את החתול לגרד עליו את ציפורניו במקום על רהיטי הבית. מידות: 23X46 ס"מ.
קרטון גירוד לחתול - Ribos ריבוס - RIBOS
מתקן גירוד מתקפל ואיכותי לחתול בצורת מנהרה משולשת שיגרה את החתול לגרד עליו את ציפורניו במקום על רהיטי הבית. נוח לאחסון במידה ולא נמצא בשימוש.
מתקן גירוד לחתול מתקפל בצורת מנהרה - Petstages  פטסטייג'ס - Petstages
מברשת גירוד נצמדת לטיפוח עצמי לחתול. המברשת נצמדת למשקוף, פינת הקיר או דלת השולחן וניתן גם להצמיד למשטח ישר. הערכה כוללת דבק דו-צדדי, ברגים קטנים ושקית קטניפ.
מברשת גירוד נצמדת לחתול
קרטון גירוד דו צדדי לחתול, מגיע עם שקית קטניפ שמעודדת את החתול לגרד עליו את ציפורניו במקום על רהיטי הבית. מידות: 23X46 ס"מ.
קרטון גירוד לחתול - Ribos ריבוס - RIBOS
מתקן גירוד איכותי לחתול בצורת לוח בעל מסגרת מפלסטיק. בחלק העליון של המסגרת שני כדורי משחק להגברת העניין וההנאה מהמשטח. מידות:40x28x12 ס"מ
משטח גירוד לחתול מקרטון עם כדורי משחק - Camon קמון - Camon
no-lazy